لطفا منتظر بمانید

shape

آموزش رباتیک کودکان

آموزش رباتیک کودکان
  • محمدرضا بهمنی محمدرضا بهمنی
  • 1401-1-8

آموزش رباتیک کودکان


امروزه کودکان وفرزندان ما به انواع نرم‌افزار‌ها و اپلیکیشن‌ها دسترسی دارند. در واقع برای هر سلیقه و علاقه‌ای شاید اپلیکیشنی وجود داشته باشد. از اپلیکیشن و سایت‌های هنری گرفته تا نوازندگی تا علم‌های مختلف مثل ریاضیات و فیزیک و زیست‌شناسی، در واقع فرزاندان ما فرصت‌هایی جهت کشف علوم جدید برای به دست آوردن جایگاه خود در آینده را خواهند داشت.

ربات خودت رو بساز!

برنامه‌هایی که نخبه شو در این راستا در نظر داره از جمله اهدافی‌هایی هستند که برای کودکان و دانش‌آموزان در زمان فعلی علاقه بسیاری پیدا کرده‌اند. رباتیک و هوش مصنوعی و برنامه‌نویسی همگی در زمان حال و آیندته تأثیر زیادی دارند و خواهند داشت. برای گروهی که قبلاً آن را امتحان نکرده‌اند، در حالی که ذهنشان را فعال نگه می‌دارد، دریچه‌ای برای خلاقیت آن‌ها فراهم می‌کند.

اگر تاکنون با علوم رباتیک و هوش مصنوعی و برنامه‌نویسی آشنایی ندارید، نخبه شو قصد دارد به این سؤالات پاسخ دهد.

افراد تازه وارد چگونه رباتیک را یاد می‌گیرند؟
چگونه کودکان می‌توانند رباتیک را یاد بگیرند؟
رباتیک را از چه سنی باید شروع کرد؟
برنامه‌نویسی را از چه سنی باید شروع کرد؟
هوش مصنوعی را از چه سنی باید شروع کرد؟
مبتدیان چگونه رباتیک را یاد می‌گیرند؟
نخبه شو برای کودکان این شرایط را فراهم می‌کند که کودکان مفاهیم فنی را در یک محیط عملی جذاب بیاموزند. آن‌ها یاد می‌گیرند که چگونه ربات‌های خود را برنامه‌ریزی، طراحی و بسازند و این کار را واقعاً خودشان انجام خواهند داد.

نخبه شو در حوزه رباتیک ابزاری آموزشی برای کودکان فراهم آورده است که خارج از چارچوب فکر کنند. گاهی فرزندان ما‌ایده‌هایی در سر دارند که رباتیک این رویا‌ها را به حقیقت تبدیل می‌کند.

یادگیری رباتیک کودکان با برنامه‌نویسی از صفر

حال می‌خوایهم توضیح دهیم این فرایند چگونه است؟ و چگونه کودکان می‌توانند رباتیک را یاد بگیرند؟
در نخبه شو دانش‌آموزان این فرصت را دارند که از ابزار و تکنولوژی‌های شبیه‌ساز رباتیک در دوره‌های آنلاین برای یادگیری نحوه ساخت وسیله‌های الکترونیکی استفاده کنند. اغلب اوقات آن‌ها یاد می‌گیرند که چگونه راه حل‌هایی برای مشکلات دنیای واقعی طراحی کنند. با پیشرفت، آن‌ها می‌توانند کارآفرینانی شوند که اختراع داغ بعدی را توسعه دهند.

ما همچنین به کودکان امکان دسترسی به فناوری شبیه‌ساز روباتیک آنلاین را می‌دهیم تا یاد بگیرند که چگونه خلاقیت‌های الکترونیکی رویا‌های خود را بسازند. آن‌ها مهارت‌هایی را که برای ساختن پروژه‌هایی مانند آلارم‌های فعال‌شده با حرکت، مریخ نورد‌ها و موارد دیگر نیاز دارند، به دست می‌آورند.

 

برنامه نویسی کودکان

آیا کودک من باید در کلاس‌های رباتیک برای کودکان شرکت کند؟
شما نمی‌دانید مگر اینکه آن‌ها آن را امتحان کنند! مطمئن شوید که کلاس‌ها مناسب سن هستند و این شروع خوبی خواهد بود. این باعث می‌شود که آن‌ها ناامید نشوند و همیشه خسته نباشند.

آموزش رباتیک یادگیری عملی را تشویق می‌کند. این می‌تواند به بهبود سطح تمرکز و توجه کمک کند که می‌تواند بچه‌ها را در کلاس درس بیشتر درگیر کند. رباتیک برای کودکان نیز می‌تواند به بهبود تمرکز کمک کند. مهارت‌های برنامه‌نویسی را بهبود می‌بخشد.
 

رباتیک کودکان

رباتیک به معرفی اصول برنامه‌نویسی به بچه‌ها کمک می‌کند. از آنجایی که رباتیک عملی است، کودکان معمولاً آن را جالب می‌دانند.

آماده شدن برای آینده
رباتیک برای کودکان نیز مهم است زیرا موج آینده است. اگر بچه‌ها الان بتوانند سوار شوند، با بزرگتر شدن وضعشان بهتر خواهد بود. آمار‌های اخیر نشان می‌دهد که انتظار می‌رود چشم‌انداز شغلی روباتیک بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۸ به طور متوسط ​​چهار درصد رشد کند. دادن مهارت‌هایی که اکنون به کودکان برای رقابت در آن بازار کار نیاز دارند، با افزایش سن، بسیار مهم است.
 

کلاس رباتیک کودکان

از چه سنی کودکم را با رباتیک آشنا کنم؟
پاسخ بسته به فرزند شما متفاوت خواهد بود زیرا کودکان در مراحل مختلف رشد می‌کنند. برخی از کودکان ممکن است در سن ۶ سالگی برای رباتیک برای مبتدیان آماده باشند.


اگر سؤالات بیشتری در مورد اینکه رباتیک برای کودکان چیست و چرا برای کودک شما مهم است، دارید، همین حالا با ما در نخبه شو تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که به شما نشان دهیم که چگونه برنامه‌های رباتیک خود را به صورت حضوری و آنلاین اجرا می‌کنیم. شما به سرعت خواهید دید که چرا بسیاری از کودکان از کلاس‌های ما لذت می‌برند و چگونه به نسل بعدی کارآفرینان کمک می‌کنیم.

  • تعداد بازدید: 882
  • تعداد نظرات: 0

رباتیک,آموزش رباتیک,رباتیک کودکان,آموزش رباتیک از صفر,رباتیک برای کودکان,رباتیک کودکان چیست,آموزش رباتیک در خانه

اشتراک گذاری :

نظرات

نظر شما

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید